مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:502023-12-28حوادث

کشف سرقت علائم جاده ای در شهرستان جاجرم 


 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم از کشف چهار فقره سرقت تابلو ها، تجهیزات و علائم راهها در این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم از کشف چهار فقره سرقت تابلو ها، تجهیزات و علائم راهها در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ دوم مهدی خانی اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تابلو ها، تجهیزات و علائم راهها در شهرستان جاجرم لذا موضوع با جدیت در دستور کار ماموران بخش انتظامی شوقان این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران بخش انتظامی شوقان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و کشت زنی هدفمند در سطح حوزه موفق به کشف اقلام سرقتی شامل تابلو، تجهیزات و علائم راهها شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با بیان اینکه اقدامات پلیس برای دستگیری سارق یا سارقین با جدیت در حال پیگیری است از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 800 کیلوگرم برنج قاچاق در فاروج فرمانده انتظامی شهرستان فاروج نیز از کشف 800 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه افزود: ماموران کلانتری 11 در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و جهت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سرقت علائم جاده ای در شهرستان جاجرم 

کشف سرقت علائم جاده ای در شهرستان جاجرم